Wsparcie techniczne

W ramach naszych usług zapewniamy wsparcie zespołu certyfikowanych inżynierów, serwisantów oraz doradców biznesowych. Dzięki stałej obecności naszych specjalistów ewentualne usunięcie awarii jest ekspresowe. Oferujemy indywidualne i elastyczne podejście do każdego klienta.

Wsparcie zespołu MAIN

      • ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ IT
        Oferujemy całodobową obsługę serwerów oraz innych urządzeń Klientów przez zespół naszych inżynierów. Służymy wsparciem nie tylko w podstawowym, niżej wymienionym zakresie, ale również realizujemy dedykowane zadania według wytycznych Klienta.
        Zapewniamy:
        – import i eksport baz danych
        – konfigurację funkcji serwera (np. serwer www, serwer pocztowy, FTP, bazy danych)
        – aktualizację systemów operacyjnych
        – instalowanie i konfigurację certyfikatów SSL dla domen
      • MIGRACJA ŚRODOWISKA INFORMATYCZNEGO
        Prowadzimy kompleksowe prace migracyjne, które gwarantują zachowanie ciągłości pracy i procesów biznesowych organizacji. Zapewniamy migrację pomiędzy:
        – systemami informatycznymi takimi jak systemy operacyjne, bazy danych, czy aplikacje
        – różnymi wersjami platform sprzętowych i systemów informatycznych
        – różnymi likalizacjami, co obejmować może kompleksową usługę relokacji sprzętu i jego ponownego uporządkowania, czyli tzw. rewitalizacji szaf
      • TWORZENIE BACKUPU
        Zabezpieczamy kopie danych na osobnym, dedykowanym do tego celu serwerze. Dzięki temu nie musisz martwić się o utratę danych, która mogłaby nastąpić w przypadku fizycznej awarii dysku, ataku hakerskiego lub nieprawidłowej instalacji. W ten sposób zapewniamy wielowarstwową ochronę – od fizycznego bezpieczeństwa centrum danych, aż po backupy wykonywane w odrębnej lokalizacji.
      • PLATFORMA SERVICE DESK
        Udostępniamy kompletne rozwiązanie pomocy technicznej. Dzięki temu każdy Klient ma dostęp do historii zgłoszeń i uzyskuje pełną transparentność zgłaszanych zdarzeń. Oferowane oprogramowanie pomocy technicznej IT opracowane zostało specjalnie na potrzeby MAIN Data Center. Jest zgodne z wytycznymi ITIL i oparte jest na sieci web, co daje możliwość łatwego logowania również z urządzeń mobilnych.

Skontaktuj się z nami i skorzystaj z pomocy najlepszych administratorów MAIN Data Center.

Zapytaj o wycenę